آراد نهایت عشق ما

آرادم فقط 60 روز دیگه مونده

1390/7/12 15:25
نویسنده : سحر
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرادم

سلام پسر قشنگم

الهی مامان فدات شه خیلی شیطونی میکنی عزیزم www.smilehaa.org

از دیروز  تا امروز صبح نمیدونم دستت بود یا پات که گذاشته بودی سمت چپ شکممwww.smilehaa.org و به طور وحشتناکی فشار میدادی

احساس میکردم الان شکمم پاره میشه و میپری بیرون قند عسلم

مامان جان نکنه جات تنگه الهی فدات شم

قربونت برم 

گل پسرم

مگه اون تو چه خبره ؟؟؟؟؟؟

فکر کنم داری فوتبال بازی میکنی مامان جان؟؟؟ www.smilehaa.orgآره عزیزم؟؟؟؟!!!!!!

 

دردونه من

فقط 60 روز دیگه مونده تا ببینمت ، تا بغلت بگیرم

وایییییییییییی خیلی خوفههههههههه

عاشقتم مامانی

من و بابا بی صبرانه روز شماری میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رادین
12 مهر 90 17:08
سلام
منم منتظرم ببینم دوست خوبم کی بدنیا میاد


مرسی رادین جونم شما کی میایی
مامان مانی جون
12 مهر 90 18:10

وای آراد جون آذریه
هم ماه من
عاشقتم


مرسی
مريم
13 مهر 90 13:55
سلام سحر جوني
مباركه گل پسرت
من زايمانم سزارين بود طبيعي مي خواستم كه نشد چون لگنم تنگ بود
موفق باشي
آرادتو ببوس


مرسی عزیزم