آراد نهایت عشق ما

طاقت

1390/2/27 11:31
نویسنده : سحر
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پوست پیازی من

                         

سلام کوچول موچول من       

 

الهی مامان فدات شه که هر روز بی طاقت تر میشم

میدونم خیلی زوده از حالا بی قراری کنم ،niniweblog.com   اما چیکار کنم بی تاب تو ام

نمی دونی چقدر سایت ها  niniweblog.com رو زیرو رو میکنم تا چیزای خوشگل واست پیدا کنم

حتی نمی دونم پسملی یا دخملی ، اما فقط میخوام سالم باشی

دوست دارم، جون منی عمرم

بوسسسسسسسسس یه عالمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان
30 اردیبهشت 90 1:28
سلام سحری.خوبی عزیزم؟
وای چه حالی میده این روزها.دقیقا حستو میدونم.
عزیزم امیدوارم نینی هر چی که دلت میخواد باشه.از مهمتر هم سالم باشه.مراقب خودت باش.


مامان مانی جون
30 اردیبهشت 90 13:31
ممنون بابت تبریکت




خواهش میشه جیگر
منا
31 اردیبهشت 90 10:45
سلام سحر
فکر نم تو هم اولین نی نی ات باشه
منم دقیقن مثل تو همش تو این سایتهای نی نی ها هستم از بس هم بارداری هفته به هفته را خوندم تموم هفته را حفظ کرد !!!!

منم وقتی رفتم سونو انتظار داشتم صدای قلب فینگیلی را بشنوم اما دکتر گفت الان زوده و 11 خرداد نوبت دکتر دارم فکر کنم اونموقع متونم بشنوم
خواهرم که میگه صدای قلبش را که میشنوی انگار یه گله اسب دارن توشکمت را میرن!
بازم به من سر بزن از اینکه یه نفر را پیدا کردم که تقربن بارداریش به من نزدیکه کلللللی ذوقیدم!من لینکت کردم



سلام عزیزم
مرسی
بوسسس
مامان مه یاس
1 خرداد 90 13:37
سلام مامانی پوست پیازی
ان شاالله نی نی پسملی یا دخملی سلامت از دل مامان بیرون بیاد


مرسی عزیزم
بوس
نازنین نرگس نفس مامان
10 خرداد 90 0:06
الهی سالم تپلی گوگولی باشی


مرسی خاله جونی
ممنون که سر میزنی