آراد نهایت عشق ما

خوشحالم

1390/3/2 11:32
نویسنده : سحر
433 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه من سلام

niniweblog.com

نفسم سلام

عزیزم از امروز وارد هفته 13 میشم و من خوشحالم چون آخرین هفته از سه ماه اول بارداریم هست

niniweblog.com

عزیرکم

روزها در حال سپری شدن هستن و من روز به روز خوشحال تر و مشتاق تر

 

niniweblog.com

بهترینم

خوشحالم که خداوند منو لایق دونست و اجازه داد که بهترین تجربه دنیا رو لمس کنم ، احساس کنم

niniweblog.com

عزیزم خوشحالم

که من به واسطه تو مادر میشوم و میتوانم این لقب رو یدک بکشم

niniweblog.com

نفسم

تو بهترین هدیه خداوندی و بهترین هدیه را به من ارزانی داشتی

از اینکه تونستم لذت مادر شدن را با وجود تو بچشم در پوست خود نمیگنجم

میپرستمت بهترینم

 

دنیای من فردا روز مادر

امیدوارم سال آینده کلمه زیبای مادر رو از زبان تو بشنوم

منتظرت هستم بی صبرانه

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مانی جون
2 خرداد 90 23:45
به سلامتی چم رو هم بذاری آخر راهی و نی نیت سالم تو بغلته
منا
3 خرداد 90 10:04
سلام سحر جون
روز مادر را بهت تبریک میگم و امیدوارم سال دیگه این موقع کوچولوی ناز ومهربونت را توی آغعوشت داشته باشی


مرسی گلم
منا
3 خرداد 90 13:20
سلام .ممنون .من هم به شما تبریک میگم
مرجان
3 خرداد 90 15:37
سلام عزیزم خوبی ؟ برات کامنت گذاشته بودم چرا نیست؟ روزت مبارک عزیزم. کامنت قبلیمم برای روزت بود سحر جونم.دوست دارم هوار تا.
مامان مه ياس
4 خرداد 90 10:33
سلام روزتان مبارك ماماني عزيز
سارا
5 خرداد 90 17:59
salam azizam roozet mobarak,pisham biya.mano k link nakardi?begoo ba che esmi linket konam azizaaaaaam,koochooloot zoodi be donya miyad boos montazerama
عسل. مامان ابوالفضل
5 خرداد 90 20:49
سلام خانمی خوبی. الهی چه حس خوبی داری واسه نی نی دار شدنت. امیدوارم فسقلی سالم باشه. از طرف من یه بوس اب دار بکنش از رو دلت. بگو تند تند بزرگ شو دیگه ماهم منتظریم