آراد نهایت عشق ما

صدای زندگی

1390/3/9 11:35
نویسنده : سحر
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

سلام نفسم

امروز رفتم پیش خانم دکی و صدای زیبای قلبت رو شنیدم

تالاپ تولوپ تالاپ تولوپ

عشق من

صدای قلبت ، صدای زندگیست.

دردونه من این زیبا ترین آهنگی بود که تا حالا شنیده بودم

بهترینم

نمیدونی چه حالی داشتم وقتی صدای قلبت فضای اتاق رو پر کرد عاشقتم مامانی

 

مثل این میموند که قلب یه گنگشت داره تند و تند میزنه

 

عزیزم

به همین زودی صداشو واست میگذارم تا بتونی در آینده بشنوی

 

میبوسمت هوارتاااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

منا مامان فینگیلی
10 خرداد 90 8:06
وای عزیزم الهی
چقدر ذوقیدم وقتی گفتی صداش را شنیدی
وقتی شنیدی چه حالی بهت دست داد؟


وای منا جون نمیدونی چه حس خوبی بود

مرسی که سر میزنی
نازنین نرگس نفس مامان
10 خرداد 90 10:23
شما هم لینک شدید
مامان الهام
10 خرداد 90 12:38
سلام عزیزم
نی نی ما وشما فقط چند روز باهم تفاوت سنی دارن خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم اگر دوست داشتید تبادل لینک کنید بهم خبر بدید


سلام مرسی
حتما خوشحال میشم
fatemeh
10 خرداد 90 15:15
سلام،نینیامون چند روز فاصله سنی دارن،از آشناییتون خوشحالم...


سلام
خوشبختم
عسل. مامان ابوالفضل
10 خرداد 90 17:28
آخی الهی قربون صداش.عجله نکن دیگه تا چشم رو هم بزاری صدای گریه هاشم میشنوی. میدونم چه حالی داری. خیلی حس قشنگیه.


مرسی
عزیزم
مرجان
11 خرداد 90 21:03
سلام سحر جونم.
مبارکه عزیزم.وااااااای خیلی حس قشنگیه.میدونم الان چه حسی داری.هزارتا بوس یرای سحر جون ونی نی نازشششش.



فدای تو عزیزم
مرسی
نازنین نرگس نفس مامان
12 خرداد 90 1:23
ما منتظر نوشته هاتونیم پس شما کجایید


مرسی که سر میزنی عزیزم
فاطمه
12 خرداد 90 13:47
سلام عزیزم ممنون از اینکه تو وب من و نیینیمون نظر دادی میدونم شنیدن صدای قلب کوچولو و نازشون چقدر لذت بخشه چون منم حسش کردم امیدوارم خودت و نی نی گلت همیشه سالم باشین


ممنون گلم
sara
12 خرداد 90 21:22
salam azizaaaaaam khoobi?khoochooloo nazet khoobe?mamnoon k behemoon sar mizani linket kardam


مرسی عزیزم
fatemeh
14 خرداد 90 16:49
سلام،تولدتون با تاریخ گذشته مبارک،120ساله شین الهی،منم لینکیدمتون،خوشحال میشم اگه از اطلاعات همدیگه استفاده کنیم،بوس.بای


مرسی عزیزم
مامان مانی جون
15 خرداد 90 14:09
ممنون که یادم بودی به امید خدا نوبت خودت
منا مامان فینگیلی
17 خرداد 90 9:31
سلام سحر جون
خوبی مامانی؟
نی نی ات چطوره؟
منم رفتم صدای قلب نی نی را شنیدم وااای نمیدونم هروقت به صدای ضبط شده اش گوش میدم چه حالی میشم با شنیدن صداش کلی انرژی میگیرم
راستی دکتر واسه تو هم سونوگرافی اندازه گیری NT نوشت؟


وای که چه حالی میده
نازنین نرگس نفس مامان
17 خرداد 90 11:11
شما کجاییدمن خسته شدم دایم بیام سر بزنم ببینم خبری از شما نیستزود زود بیا ببینیم چه خبرا داری واسمون


مرسی عزیزم
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
18 خرداد 90 11:36
سلام عزیزم . این نوشته ها رو که می خونم یاد دوران بارداری خودم می افتم. دلم تنگ شده . از این لحظه ها لذت ببر.


مرسی عزیزم
مونا (مامان النا )
18 خرداد 90 13:48
ای جونم کوشولوی خاله
ایشالله همیشه سالم و شاد باشی


مرسی عزیزم