آراد نهایت عشق ما

نیمه راه

1390/4/27 11:40
نویسنده : سحر
434 بازدید
اشتراک گذاری

بهترینم             سلام

عزیزکم نمی دونی چقدر خوشحالم

این چند روز همه جا غرق نور بود و شادی ، الان 1 روز از نیمه شعبان میگذره و من خیلی  خوشحالم

  الان ٢٠  هفته و 5 روز دارم

یه کم دیر اومدم آخه نبودم گلم

اما من خوش حالم که جشن نیمه راه ما  با  جشن نیمه شعبان  قرین شد  

مموشک من از حالا به همین اندازه که جلو اومدیم باید صبر کنیم

تا بتونم بغلت کنم

عشق من

نمیدونی چقدر بیقرارتم

عزیزکم ، گلم ، ماهم

دوست دارم

خیلی خوبه      که نصف راه رو پشت سر گذاشتیم

عاشقتم عشقم     

بوسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منا مامان فینگیلی
27 تیر 90 11:12
مبارکه مبارکه
هم عید رو هم 20 هفتگی گل پسرمون را
منم تا آخر این هفته میرم تو 20!
راستی سحر بدو بیا کمکم کن اگه گفتی واسه چی؟


مرسی عزیزم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
27 تیر 90 11:44
سلام عزیزکم خوبی ؟ چه خبر؟ می بینم که حسابی با نینی گولوت خوش میگذرونی. خیلی مواظب خودت باش.


مرسی جیگر
مامی مائده
27 تیر 90 19:05
تبریکککککککککککککک


مرسی گلم
نازنین نرگس نفس مامان
28 تیر 90 1:15
چه خوبه که نیمه راه رو گذروندید ایشالا نیمه دیگه رو به اسونی بگذرونید و نی نی بغل بیست هفته دیگه صفا کنید


میسی گلم از همراهیت
مامان روژان و ني ني تو دلش
28 تیر 90 13:44
اميدوارم ني ني سالم و خوبي به دنيا بياري . من تجربه دومم هست اگه هر كمكي خواستي بهم بگو خوشحال ميشم كمكت كنم .


مرسی گلم
مامان نسترن
23 مرداد 90 22:53
سلام خانوم گلی. خوبی؟
آراد جون خوبه اینشالاه؟
درضمن اون نوار بالای صفحه رو که سن نینی رو نشون میده رو فعال کردی؟


آره گلم مرسی که سر زدی