آراد نهایت عشق ما

رستم پیچ

1390/5/3 11:42
نویسنده : سحر
869 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسر niniweblog.com قشنگم

سلام گوگولیniniweblog.com مامان 

الهی فدات شم الان خانه مامان لادن هستیم 

دیشب با مامان لادن و عمه ملی و عمو جون رفتیم بیرون و کلی خوش گذشت 

بلال http://s1.picofile.com/file/6396958748/giantpopcorn.gif و گردو هم میل کردیم و حالشو بردیم اما عمه ملی نخورد!!!!!!!

واسه شام Smilie (21) هم به پیشنهاد مامان لادن رفتیمniniweblog.com  رستم پیچ و                            ساندویچ        2 کیلویی خوردیم 

 

دلت آب نشه شما هم خوردی

بعدش هم اومدیم خونه 

 

                      niniweblog.com

فردا هم افتتاحیه نمایشگاه هست و احسان جونم با عمو عرفان  رفتن تا کارای غرفه رو انجام بدن

من و عمه ملی هم داریم دنبال   صدای ضربان قلب شما روی شکم من میگردیم البته با گوشی اما به نتیجه نرسیدیم  ناراحت

 

بوس بوس27zkoer Th تا بعدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 2:17
خوشمزه بود نوش جونننننننننن
مامی مائده
4 مرداد 90 19:07
خوب خوش میگذرونیناااااااااااااااااااااا


ما اینیم دیگه
زهرا
5 مرداد 90 11:54
سلام سحر جان
شما خوبی؟
من سر میزنم به وبلاگ نی نی شما. ببخشید نظر نمیذارم.
مرسی که سر زدین. بازم بیا به وبلاگم.برا پسر گلت هم بوووسسسس


مرسی گلم
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 14:36
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم.
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 17:01
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید
خاطره مامان آیدا
8 مرداد 90 11:07
ممنون از راهنماییت عزیزم وبلاگت خیلی عالیه


مرسی عزیزم
منا مامان فینگیلی
9 مرداد 90 7:57
سلام سحری
خوبی عزیزم؟نی نی مون خوبه؟
چه خبرا از تکونهای نی نی؟



سلام دوست جونم
پسرم داره منو حسابی ذوق زده میکنه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
10 مرداد 90 9:53
کجایی دوستم؟


مرسی که سر میزنی
مامان ابوالفضل
12 مرداد 90 13:41
وای، قدر این لحظات ناب و بدون
می دونم دلمون براش تنگ می شه
الان که روزهای آخرم وقتی پستهای تو رو می خونم یاد خودم میفتم که چه حسهای نازی بودن


مرسی از همراهیت ممنونم عزیزم