آراد نهایت عشق ما

آراد فرشته من

1390/5/16 11:43
نویسنده : سحر
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق        من

پسر قشنگم من و احسان جونم تصمیم گرفتیم که اسم شما آقا آراد باشه اما از اونجایی که ممکنه مامان خانم از یه اسم دیگه خوشش بیاد  ، ممکنه اسم شما تغییر پیدا کنه

اما از این لحظه به بعد ما شما رو با اسم آراد صدا میزنیم

امیدوارم از اسمت خوشت بیاد و این اسم برازندت باشه عزیزم

                                     

دلبرکم معنی اسمت در سایت ثبت احوال این چنین نگاشته شده:

1- (اَعلام) (در آیین زرتشتی) نام فرشته‌ي موكل بر دين و تدبير امور و مصالحي كه به روز آراد متعلق است، روز بيست و پنجم ماه شمسي به نام اوست؛ 2- (در پهلوي) آراي، آراينده.

 

مامان و بابا خیلی دوست دارن     Kisses

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان نسترن
15 مرداد 90 21:21
چقدر خوش سلیقه و بافکر
آفرین مامان گل.اسم خیلی نازی انتخاب کردی.
هم اصیله هم پر معنی


مرسی گلم
مامان پویان
15 مرداد 90 22:16
سلام ، چه اسم قشنگی برای نی نیت انتخاب کردی انشاالله که همیشه نامدار باشه هفته بارداریتون خیلی به من نزدیکه نی نی منم پسره ، موفق باشید


ممنونم عزیزم
شکوفا وخاله اینقه
15 مرداد 90 23:54
به به چه اسم با مسمایی.ماکه خیلی خوشمون اومد.


مرسی خاله جونم
یه بوس واسه شکوفا جون
نانی
16 مرداد 90 1:00
ایشااله به سلامتی نی نی تون بدنیا بیاد
نانی
16 مرداد 90 1:00
ایشااله نی نی تون به سلامتی بدنیا بیاد


مرسی
شکوفا وخاله اینقه
16 مرداد 90 4:54
چشم.حتما در اولین فرصت میذارم.


مامان تربچه
16 مرداد 90 5:36
به به مبارکه
چه اسم قشنگی


مرسی عزیزم
منا مامان درسا
16 مرداد 90 9:43
سلام سحری
خوبی مامانی مهربون؟
اسم قشنگی را انتخاب کردی عزیزم مبارک باشه و امیدوارم نظرت عوض نشه!
منم با اینکه اسم درسا را انتخاب کردم اما هنوزم دارم میگردم اسم بهتری را پیدا کنم !


مرسی منا جونم
عاطفه مامان آوا ناز نازی
16 مرداد 90 10:05
سلام عزیزم اسم جدید مبارک باشه. نامدار بشه الهی.


مرسی فدات شم
بهار(مامانی شهراد)
16 مرداد 90 11:24
سلام عزیزم آپ کردم منتظرتم گلم
منا
16 مرداد 90 11:52
سلام سحری خوبی؟
وقت کردی یه سر به این لینک تو سایت مدرسه مامان بزن در مورد زبان نوزادان خیلی جالبهhttp://mamanschool.niniweblog.com/post187.php


مرسی جیگر
مامان سهند
16 مرداد 90 12:51
آفرین به شما مامان و بابای خوش سلیقه اسم قشنگی انتخاب کردید . راستی تکون خوردنش رو هم تبریک میگم احساسیه که نمیشه با هیچ چیز دیگه ای مقایسه کرد. امیدوارم همیشه به خبرهای خوب توی وبلاگتون بر بخورم. سالم و سلامت باشید


ممنونم خانمی
مامان پارسا جون
16 مرداد 90 15:43
خیلی قشنگه مبارک باشه


ممنونم گلم
مامان سهند
16 مرداد 90 18:12
سلام عزیز دلم. با سفرنامه بارسلون در خدمتتونم. منتظر نظرات خوشگلتون هستم
مامان زهرا نازنازی
16 مرداد 90 18:27
مامان نی نی گولو
16 مرداد 90 22:37
سلام عزیزم
من و نی نی گولو شما را لینک کردیم اسم قشنگی هست مبارکش باشه


مرسی
مامان عسل
17 مرداد 90 0:07
مرسی که به ما سر زدی ضمنا اسم آراد حرف نداره
بهار(مامانی شهراد)
17 مرداد 90 9:46
سلام عزیزم میشه کمک کنید تا یه متن خوشگل واسه کارت دعوت تولد یک سالگی برادر زادم پیدا کنم هرچی تو گوگل میگردم پیدا نمی کنم


مامان الهام
17 مرداد 90 11:55
سلام عزیزم
اسم قشنگیه مبارکش باشه ایشالا گل پسرمون


ممنونم الهام جونم
مامان آروین
17 مرداد 90 14:55
سلام اسم قشنگی انتخاب کردید مبارک باشه در ضمن ممنون از اینکه به ما سر زدید منم لینکتون کردم را ستی آروینم یه وبلاگ دیگه هم داره مخصوص عکس و خاطره هشه دوست داشتید سر بزنید
آدرسش:asal-pesar-1387.niniweblog.com


مرسی که سر زدی
مامان مانی جون
17 مرداد 90 15:58
اسم قشنگ با معنایی رو انتخاب کردی


مرسی عزیزم
خاله جون
17 مرداد 90 17:36
سلام به ماااااااااااااماااااااااااااان مهربون
اسم قشنگی واسه نی نیتون انتخاب کردید
مبارک باشه


مرسی خاله جون
عمه ی امیرحسین
17 مرداد 90 19:26
سلام خیلی قشنگ مینویسید . جالب بود


ممنونم
مامان ماهان
17 مرداد 90 20:52
به به چه اسم زیبایی
مبارکههههههههههههههه


ممنونم گلم
مامي مائده
18 مرداد 90 13:31
آراد خيلي قشنگه مباركش باشه


ممنونم مائده جونم
نازنین نرگس نفس مامان
19 مرداد 90 1:30
بالاخره پسملی اسم دار شد اسم خوشکلت مبارککککککککککککککککککک


ممنونم گلم
مامان مریم
19 مرداد 90 11:12
مبارکه عزیزم آراد اسم خیلی قشنگیه ممنون که به ما سر زدی
artin
29 مرداد 90 21:43
سلام. انشاا.. عمر با عزت . مارا هم در این شبها دعا کنید. بزرگترین وبلاگ سلامتی . خانه داری . تغذیه منتظر شماست . در توسعه این وبلاگ شریک شوید . مطالب با نام شما درج میشود. منتظر قدمهای سبزتان هستیم.