آراد نهایت عشق ما

اولین تکون خوردن پسرم

1390/7/9 11:43
نویسنده : سحر
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم niniweblog.com

نمی دونی چقدر مامان رو ذوق زده کردی niniweblog.com وقتی اون حس قشنگ رو بهم دادی

هی وای من الهی فدات شم نمیدونی چقدر niniweblog.comخوشحال میشم و ناخداگاه خنده رو لبم نقش میبنده niniweblog.com وقتی شروع میکنی به niniweblog.comوول خوردن

ای جونم عزیز دلماولینتکونniniweblog.comخوردنت رو به طور رسمی در تاریخ 8/5/90 ساعت 7:30 صبح خانه مامان لادن احساس کردم اما از اونجایی که من یه خورده گیجم niniweblog.com اصلا نفهمیدم که شما داری تو دلم هنر نمایی میکنی

اما این حرکات ادامه پیدا کرد و من فهمیدم که شما داری واسه من ناز میکنی

دلبندم niniweblog.com عاشقتم

این دو سه روز کارم این شده که یه چی niniweblog.com نوش کنم و فوری برم دراز بکشم تا شما هی منو ذوق زده کنی آخه وقتی دراز میکشم بیشتر وول میخوری

قربونت برم عزیزکم

بی تاب تو ام niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)