آراد نهایت عشق ما

تولد

1390/2/25 11:29
نویسنده : سحر
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من

الهی قربونت برم هر روزی که میگذره بیشتر و بیشتر کم طاقت میشم واسه اینکه در آغوش بگیرمت

عزیز دلم

امروز تولد عمو عرفانه

                   تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

                  تولدت مبارک عمو جون

نمی دونی امروز عرفان جون چه ذوقی واست می کرد

اینم عکس عرفان جون 

 

عرفان

         niniweblog.com

نخودچی من

یه دنیا عشق تقدیمت

                                       شکلک های شباهنگ               

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان غزل
25 اردیبهشت 90 20:50
سلام سحر جان.
اولین باره که وبتو دیدم.ارزو میکنم نی نیت صحیح وسالم بیاد تو بقلت عزیزم.امروز چقدر خبر تولد داریم.تولد عمو عرفانم مبارک .امیدوارم همیشه خبرای خوب باشه.


سلام مرسی گلم
ممنون که بهمون سر زدی
با اجازه لینکیدمت
مرجان مامان غزل
26 اردیبهشت 90 12:29
سلام سحر جون. منم لینکت کردم عزیزم.