آراد نهایت عشق ما

به یاد یگانه برادرم سجاد

1390/4/1 11:37
نویسنده : سحر
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

   عزیز مامان

سلام نفسمشکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com

از وقتی باردار شدم و بهت وابسته شدم ، فهمیدم که نفسم به نفست بنده

پس باش ، بمان و زندگی کن و زندگی مرا از شادی لبریز کن

کوپولوی من

امروز سالروز تولد برادرم ، یعنی دایی شما ست

الان که به مامانم فکر میکنم واقعا حالم بد میشه

وقتی تجسم میکنم که  به چه امیدی یه نی نی کوچولو رو در بطن خودش پرورش داد و با چه مشکلاتی بزرگ شدنش رو به تماشا نشست و با چه دردی اونو به خاک سپرد

واقعا کلافه میشم

گاهی میگم ای کاش دنیا به آخر برسه تا شاید من یه بار دیگه بتونم همبازی بچگیهام و همدم نوجوانیام و ببینمشکلک های زیبا ساز وب در : www.mania-dv.blogfa.com |click Here

 

اما از وقتی خدا تو رو بهم داده صبرم بیشتر شده

حالا میخوام زندگی کنم به خاطر تو

با اینکه دلتنگ داداشم هستم اما ...........

داداش گلم همیشه دوست دارم

عکس دایی جون

تولدت مبارک عزیزم

مطمئنا ا گر بودی دنیا رنگ دیگری داشت

اگر بودی نی نی من  یه دایی شیطون هم داشت

جایت خالیست ولی  یادت همیشه زنده است 

شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com

بهترینم دوستت دارم و بیصبرانه منتظرت هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

منا مامان فینگیلی
1 تیر 90 11:11
سلام سحری
ایشالا نی نیت که ما هنوز نمیدونیم اسمش چیه !به دنیا باید و در کنار بابا و مامانش سالهای سال سالم و سرحال زندگی کنه و تو مامان بزرگ بشی!!

واسه داداشیت خیلی متاسفم


مرسی گلم
مرجان
1 تیر 90 14:39
سلام سحری

خوبی عزیزم؟خدا داداشتو بیامرزه.جاش تو بهشت باشه.متاسفم.
خدا نینی گلتو برات حفظ کنه اون که بیاد همه جاهای خالی وپر میکنه عزیزم


مرسی گلم
عسل. مامان ابوالفضل
1 تیر 90 19:34
خدابرادرتونو بیامرزه . دنیا همینه دیگه غصه نخور عزیزم. فدای تو


ممنونم گلم ایشالا سایت از سر ابوالفضل جان کم نشه
و پسرت سالم باشه و تا میتونه شیطونی کنه
نازنین نرگس نفس مامان
1 تیر 90 21:29
ایشالا نی نی که اومد همیشه زیر سایه شما باشه سالم و تندرست و دیگه غم نبینی


مرسی شما هم غم نبینی
سالم باشی
مامي مائده
2 تیر 90 10:10
اخ اشك تو چشمام جمع شد. ايشالا كه روحش شاد باشه. بهتره فقط به روزاي خوشي كه در آينده در كنار فرزندتون خواهيد داشت فكر كني. موفق باشي گلم


غم نبینی گلم
سارا
2 تیر 90 15:50
سلاااام به سحر عزیزم پس تو اینجایی این همه من میام پیشت نمی خوای بیای؟ای شیطون بیا برام نظر بزار خب؟مسیییی ایشالله که دیگه غم سراغت نیاد


مرسی عزیزم
مامان امیرعلی
3 تیر 90 17:45
سلام خیلی متاسف شدم امیدوارم بعد ازاین یک عالمه شادی منتظرت باشه.


ممنونم عزیزم
معصومه مامان سهند
3 تیر 90 20:25
سحرجون سلام
واقعا حالم بد شد با این متنی که نوشته بودی امیدوارم خداوند صبر بهتون بده گلم منتظر نی نی نازت هستیم بدون که یه آدمهایی توی این دنیا هستن که وقتی می خوان بخوابن هر شب برای مامانایی که نی نی توی دلشونه دعا می کنن که نی نی ها و مامانا هردوشون صحیح و سالم در پناه خدای مهربون باشن


عزیزم ممنون از دعاهات امیدوارم سهند جون سالم باشه
مامـان آتـیـن
4 تیر 90 12:37
سلام عزیزم
خیلی متاثر شدم ... روحش شاد


ممنونم گلم غم نبینی
خاله مریم
4 تیر 90 14:31
واقعا خیلی غم انگیزه و صبر میخواد...

خیلی فکرشو نکن ،مطمئنن برادرت هم نمیخواد که تو ناراحت باشی


مرسی از همدردیت
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
5 تیر 90 1:17
سلام عزیزم. متاسفم. درکت می کنم. چون منم یه داداشم رو از دست دادم. هیچ چیز جای خالیشو نمی گیره.
اما به آینده فکر کن. کوچولوت که بیاد همه ناراحتیها رو فراموش می کنی.


متاسفم عاطفه جونم
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
5 تیر 90 1:19
سلام کلی نوشته بودم . فکر کنم پرید. می فهممت. چون خاطره تلخی مثل مال تو داشتم. به آینده امیدوار باش.


مرسی عزیزم
faeqeh
17 تیر 90 12:30
دنیا پر از غم وشادیه
غمت خیلی بزرگه ولی با شادیه بزرگه اومدنِ نینی کم رنگ میشه با نینی خوش باش و سر مامانتم با کوچولوت گرم کن


ممنون گلم امیدوارم غم نبینی
تارا
28 تیر 90 17:52
برای خودتون و عزیزانتون آرزوی سلامتی و شادی دارم


ممنونم تارا جان