آراد نهایت عشق ما

دلنوشته

1390/4/5 11:37
نویسنده : سحر
969 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من

الهی مامان به        niniweblog.com  قربونت

عزیزم الان تو هفته 17 هستم   niniweblog.com

عشق من

مامانی اومده niniweblog.com  پیشمون و کلی با هم بیرون رفتیم و مامانی واست کلی کاموا و پارچه خرید

البته مامانی و بابایی کلی لباس هم واست خریدن

دستشون درد نکنه

سر فرصت نشونت میدم

دلبرکم

جمعه با بابا و مامانی رفتیمniniweblog.com  بال هایپر واسه خرید

بابا احسان رفته بود جلو قفسه سرلاک و میگفت نمی خوای بخری؟؟؟!!!!!!

وای از حالا!!!!!!!!!!!!!! niniweblog.com

احسان دیگه

آدمی به این عجولی ندیدمniniweblog.com

هر چی احسان جونم عجول من برعکس

فکر کنم تو از هر دو مون به ارث ببری پس قطعا نرمال میشی

گلکم هنوزم منتظر شیطونیاتم         niniweblog.com

ای جونمniniweblog.com

دوست دارم                niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مرجان
5 تیر 90 17:16
سلام سحر جونم
به سلامتی عزیزم.مبارک باشه.مراقب خودت باش.دوست دارم.


مرسی گلم
سارا
5 تیر 90 21:17
سلااام به سحر عزیزم ممنون که اومدی آخی چه بابای مهربونی ذاره این کوچولو ایشالله که همیشه سایتون بالا سرش باشه مسیییییی که اومدی مهربونم بووووس


خواهش جیگر
منا مامان فینگیلی
6 تیر 90 8:32
سلام مامانی
ااااا سحر نداشتیم دیگه پس این جوجوی ما کی با اسم و نشون میشه!!!!!!

اصلا میدونی همه مردا عجولن اگه دست نوید بود همون ماه اول نی نیمون را بدنیا می آورد!


عزیزم منتظرم یه باره دیگه برم سونو تامطمئن شم

بوس
مامي مائده
7 تیر 90 12:47
مباركش باشه خانوميييييييييييي




mer30 golam
فاطمه
8 تیر 90 12:15
نی نی من گل پسره،هورا!!!دقیقا ما عینه همیم!هردوتا نینیامون 4 ماه و 14 روزن!


آییییییییییییییییییی جونم

فاطمه جونم همین الان واست کامنت گذاشتم
بوس
sara
8 تیر 90 13:24
سلام عزیزم به وبم بیا چون شاید این آخریش باشه و تنهام بزاری...


ممنونم که سر میزنی
سارا
9 تیر 90 14:00
صدای بال و پر جبرئیل می آید
شب است و ماه به آغوش ایل می آید



لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد
که ساقی از طرف سلسبیل می آید

مرسی عزیزم عید شما مبارک

لباس خاطره را از حریر عشق بدوز
حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید



نگاه آمنه از این به بعد می خندد
چرا که معجزه ای بی بدیل می آید



میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد


عزیزم من آپ هستم خوشحال می شم تشریف بیاری بووووووس


نازنین نرگس نفس مامان
11 تیر 90 20:44
ایشالا به سلامتی تموم بشه مواظب نی نیمون باش
سارا
12 تیر 90 12:18
سلام سحر جان خوبی عزیزم؟
ممنون که سر زدی دوست من
خوشحالم کردی ایشالله که هرچی قسمتمون باشه و خدا صلاح بدونه همون می شه ایشالله کوچولوی نازت زودی به دنیا بیاد بوووس


بوس بوس دوست من
عسل. مامان ابوالفضل
12 تیر 90 18:33

ای جون قربونش برم میومده همه به فکرشن.


مرسی خاله خوبم
منا مامان فینگیلی
13 تیر 90 11:53
مامانی تنبل شدی ها چرا واسه نی نیمون اسم انتخاب نکردی؟


منا جونی اسم انتخاب کردم اما دلم میخواد دکی خودم مطمئنم کنه

واسه همین تا اوایل مرداد باید صبر کنم
دانيال
13 تیر 90 12:45
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
فاطمه
20 تیر 90 20:31
سلام سحر جون!وای که چقدر دلم برای همتون تنگیده بود!سیستم یه خورده مشکل داشت نتونستم آپ کنم


خوش و سالم باشی گلم