آراد نهایت عشق ما

عشق من

1390/6/22 11:47
نویسنده : سحر
962 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم www.smilehaa.org

عزیز دلم www.smilehaa.org

چهارشنبه 16 / 06  رفتیم کرج و در بدو ورود یه شوک به مامانی وارد شد www.smilehaa.orgکه حسابی ترسیدم

(به خاطر انتن ندادن موبایل)

فرداش هم رفتیم تهران نمایشگاه مادر و کودک اما چیز خاصی نظرم رو جلب نکرد بعدش رفتیم واسه شما پسر قشنگم یه مقدار خرید کردیم (واییییییییییییییی یه لباسای خوشکلی واست گرفتیم که حد نداره)

بعدش هم رفتیم دربند و ناهار خوردیم (خیلی چسبید اخه کلی زغال اخته و لواشک هم خوردم)

جمعه هم عروسی آقا امیر پسر عمه بابا بود که رفتیم و خیلی خوش گذشت

شنبه هم برگشتیم به لونمون

الهی مامان قربونت بره Orkut Scraps - Flowers

 

یکشنبه هم که شما اصلا تکون نخوردی و ما رو حسابی ترسوندی www.smilehaa.orgآخرش مجبور شدیم بریم بیمارستان و بعد از معاینه خانم دکی بهم گفت با شوشو دعوا کردی www.smilehaa.org

منم گفتم نه واسه چی

گفت به خاطر استرس بچه تکون نمی خوره ، پس احتمالا طی 1 هفته گذشته بهت استرس وارد شده منم یاد ماجرای 4 شنبه شب افتادم و تایید کردم

خانم دکی هم تاکید کرد دیگه بهم استرس نباید وارد بشه به خاطر شما گل پسر

مامان جونی من خیلی مراقبتم عزیزکم

بابا میگه عاشقتهOrkut Scraps - Butterflies

منم حسودی میکنم www.smilehaa.org اصلا هم شوخی نکردمwww.smilehaa.org

خوب من عاشق احسانمOrkut Scraps - Love اگه میتونستم باباتو کوچولوش میکردم و میذاشتمش تو جیب خودم Peek A Booتا بدون من جایی نرهRoll

وایییییییی که خیلی دوست داریمOrkut Scraps - Butterflies

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

خاله جون
22 شهریور 90 15:35
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پایدار________¤ ********************************
مامی مائده
22 شهریور 90 20:34
وای چه مامان بابای مهربونیییییییی خوش به حال پسری


ممنونم
فاطمه
23 شهریور 90 14:24
سلام سحری!خوبی؟یعنی استرس میتونه عامل تکون نخوردناش باشه؟آخه پسری منم گاهی اینجوری میشه


سلام عزیزم
آره گلم خیلی موثر
منا مامان فینگیلی
23 شهریور 90 23:21
سلام سحر جون
خوبی مامانی؟
دکتر راست میگه اساساً نی نیهای ما الان دریک سن بسیییییار حسسسساسی قرار دارند که هر گونه استرس و ناراحتی را سریعا حس میکنن و دچار حالت دپریشن نی نی ای یعنی همون ووول ووول نخوردن میشن و ما باید اینقدر هی بخوریم و صداشون بزنیم تا یه تکونی به خودشون بدن!
چند روز پیش دخملی منم اینطور شده بود حسابی ترسیدم و بعد از اینکه باباییش کلی نازش را کشید یه تکونی به خودش داد!



سلام منا جونم
مرسی از همراهیت
مريم مامان درسا
24 شهریور 90 0:51
سلام عزيزم
خوبي ؟ ني ني چطوره ؟
ايشالا هميشه شاد باشيد و بهتون خوش بگذره


سلام مرسی درسا جونم رو ببوس
مامان محمد عرفان
24 شهریور 90 12:15
وایییییییییییی چرا مواظب نی نی گلمون نیستی مامانیییییییییییییییییییاشکالی نداره الان سن حسسسسسساسیه خوببووووووس
ناهید
24 شهریور 90 12:30
سلام وب قشنگی داری وبمو آپدیت کردم حتما بیاین سر بزنید نظر یادتون نره.
ناهید
24 شهریور 90 19:22
سلام ممنون که به وبم سر زدین بازم بیاین ممنون میشم.
مامان رادین
24 شهریور 90 21:57
سلام سحر جون.ممنون که سر میزنی بهمون.خدا را شکر که مشکل جدی نبوده.مراقب آراد کوچولو دوست جونی پسر من باش


مرسی رادین جون رو ببوس
خاله هدی یاسمین زهرا و نی نی نخودچی
25 شهریور 90 23:23
مامان نی نی مواظب مسافر کوشولوی ما باشید. خیلی مشتاقیم که ببینیم این گل پسر کی میاد. استرس نداشته باش. به روزهای خوب آینده فکر کن


مرسی خاله جونییییییییی
سمانه
26 شهریور 90 10:44
ممنون وب قشنگی دارین
مامان الهام
26 شهریور 90 12:24
سلام عزیزم
شما خوبی؟ گل پسر ما چطوره؟
ایشالا این امانت گرانبها رو صحیح و سالم تا روز موعود به مقصد برسونیم


مرسی مامان الهام
مامان مه یاس
26 شهریور 90 13:06
سلام سحر جون خوبی مامانی؟ شرمنده مثل همیشه در گیر کارو زندگی و دخمل پروری هستم اما همیشه با یاد دوستان مواظب خودتون باشید مامانی و گل پسمل
مامان ماهان
26 شهریور 90 14:17
سلام عزیزم
مواظب مسافر خوشگل ما باش
دیگه نبینم ناراحت بشی و استرس دار بشی باشههههههههههه


مرسی ماهان جونم بوس بوس
الهام مامان رامیلا
26 شهریور 90 15:41
سلام سحر جونم الان خوبی به خودت استرس نده عزیزم مواظب خودت و آراد جون باش زود عکسای سیسمونیشو برامون بزار بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی گلم
عسل
26 شهریور 90 18:12
سلام به سحر جون خودم
خوبی خانمی
چه خبرا؟
میبینم که دیگه داری یواش یواش فراموشمون میکنی.


عزیزم من همیشه به یاد تو و ابوالفضل جان هستم
مامان مانی جون
27 شهریور 90 19:01
خیلی مراقب باش
من تو دوران بارداریم خیلی استرس داشتم و الان مانی جونم خیلی ترسو هست فکر کنم واسه همون استرسا باشه


مرسی از راهنماییت گلم
مامان نی نی گولو
27 شهریور 90 20:50
سلام عزیزم مواظب خودت باش مرسی سر زدی
مامان گیسو
27 شهریور 90 21:23
سلام عزیز دلم خوبی ؟
چشم عزیزم امشب آپ می کنم
مواظب عزیز خاله باش قربونش برم که اینهمه بچم حساسه
بوسسسسسس


مرسی خاله
نانی
27 شهریور 90 22:05
مامان امیرعلی
28 شهریور 90 1:03
خاله بیشتر هوای آراد ما رو داشته باش دیگه


چشم خاله جون
مامان تربچه
28 شهریور 90 17:03
سلام خانمی خوبی؟ مواظب فینگیلی ما باش
مامان نسترن
29 شهریور 90 8:50
سلام خانومی. مراقب خودت باش. بعد ازاین هواکه سردمیشه, گاهی نینی توی دلت یه گوشه گوله میشه. مراقب باش خودتو گرم نگه داری


مرسی از راهنماییت گلم
رادین
29 شهریور 90 19:19
انشاالله همیشه زندگیتون شاد باشه