آراد نهایت عشق ما

آز دیابت

1390/6/29 11:48
نویسنده : سحر
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

سلام تاج سرم love - amour

5شنبه رفتم آز دیابت دادم 1 ساعت هم اونجا بودم بعدشم با یه شربت قند ازم پذیرایی کردن Smile

دیشب با احسان جون رفتیم جواب آز دیابت رو گرفتیم به خاله منا زنگیدم و کلی راهنماییم کرد و بهم اس ام اس داد و دلدریم داد( مرسی منا جونم)

اما یه کمی www.smilehaa.orgنگرانم

احسان جون میگه نگران نباش اگه منم یه قند بخورم قندم میره بالا چه برسه به یه لیوان شربت قند

اما عسلم روند آزمایش اینجوریه حتما حکمتی داره

انشاالله یکشنبه میرم پیش خانم دکی و امیدوارم چیزی نباشه

دعا کن شکلات من

راستی پسرم

الان دیگه حرکاتت خیلی مشخص شده و من جابجایی شکمم رو به طور واضح میبینم و کلی www.smilehaa.orgذوق میکنم

1 شنبه شب نشسته بودم که یه دفعه دیدم چنان ضرباتی به سمت چپ شکمم وارد میکنی که یه لحظه ترسیدم فکر کردم اتفاقی واست افتاده اما بعد از 4 تا ضربه محکم به حدی که شکمم به اندازه 3 الی 4 سانت بالا پایین شد آروم  گرفتیRaise The Roof 1

خیلی باحال بود از اون موقع تا حالا منتظرتم که باز از اون ضربه ها بزنی اما مامانو گذاشتی تو خماری

وروجک خودمی

دیروز که با خاله نادیا حرف میزدم کلی ذوق کرده بود آخه واسش یادآوری دوره بارداری خودش شده بود و حرکات نیلا رو یادش اومده بود یه ایده توپ هم بهم داد (ممنونم نادیا جونم)

الهی دورت بگردم خیلی دوست دارم  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

راستی میدونستی شما جیگر مامان و باباییییییییییی

Love Letter

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان پارسا جون
29 شهریور 90 12:29
عزیزم نگران نباش ایشاا... که چیزی نیست
مامان مانی جون
29 شهریور 90 15:24
مامان سهند
29 شهریور 90 17:45
عزیزم امیدوارم جواب آزمایشت رضایت بخش باشه ازخدا میخوام هم خودت هم نی نی گولوت رو در پناه خودش حفظ کنه
منا
30 شهریور 90 11:48
سلام سحر جون
خوبی مامانی؟
آراد جون خوبه؟
سحر الان میتونم حالت را درک کنم اما ایدوارم تو زیاد مثل من نگران و استرس نداشته باشی چون بعدا متوجه شدم که موردی که واسه من پیش اومده زیاد جای نگرانی نداره و همونطور که بهت گفتم فقط با رژیم و پیاده روی حل میشه و من تو این 10 روزی که رژیم گرفتم وزنم 1 کیلو کم شده و جلوی اضافه وزن را میگیره و به قول تو یه حکمتی بود که اینطوری شد چون اگه سر همون برنامه غذایی می موندم تا موقع زایمانم 20 کیلو اضافه وزن پیدا میکردم!

نگران نباش مامانی آراد حاش خوبه خوبه مطمئن باش

ممنونم منا جونم


فاطمه (مامان آیلین)
30 شهریور 90 12:53
ازت ممنونم که همش به ما سر می زنی ها .در ضمن نگران نباش اگر هم چیزی باشه حل میشه توکل به خدا . نگرانی و استرس واست سمه


مرسی فاطمه جان
مامان ماهان
31 شهریور 90 9:14
توکلت به خدای مهربون باشه


انشاالله هر چه خدا بخواد
خاله جون
31 شهریور 90 10:02
نگرانی واسترس واسه نی نی جون خوب نیست. مواظب خودتون باشید
مونا (مامان النا )
1 مهر 90 0:36
سلام سحر جونم مگه قندت چنده عزیزم که نگرانی؟
دختر عمه ی من از اول بارداریش دیابت داشت و انسولین میزد و کلی رژیم میگرفت الانم دخملش یکماهشه یه توپ قلقلیه ماشالله
اصلا" نگران نباش عزیزم
ایشالله این چند هفته هم به خیر و خوشی میگذره


مرسی فدات شم ممنونم از همراهیت
مامان نی نی گولو
1 مهر 90 1:20
سلام عزیزم
امیدوارم سلامت باشی نگران نباش


ممنونم گلم
سارا-سبا
1 مهر 90 11:23
سلااااااام خوبي سحر جون؟
زماني كه مامانم سر ما باردار بود يه كماسترس داشته حالا سبا آرووووم
منم كلي استرس و شيطنت اينا دارم
پستو استرس نداشته باش عزيزم


مرسی گلم
مامان ابوالفضل
1 مهر 90 17:24
سلام سلام سلام
چه یادآور دوران بارداریه خودم شد
زیاد نگران نباش که همه چیز به سلامتی به پایان میرسه و گل پسرتو تو آغوش گرمت میگیری
امیدوارم که آراد جون همیشه شادت کنه


مرسی عزیزم
نانی
1 مهر 90 18:31
مامان رادين
1 مهر 90 22:38
سلام
آراد كوچولو لحظه ديدار نزديك شده
مشتاق ديدن روي ماهت هستيم
وسايلت مبارك باشه
منتظر عكس اتاقش هستيم مامانش


مرسی عزیزم حتما
مامی مائده
1 مهر 90 22:53
نگران نباش عزیزم ایشالا که همه چی خوبههههه. راستی اون ایده خوبو بگو ما هم بدونیم دیگه


مرسی گلم حتما به موقع میگم
مامان نسترن
3 مهر 90 15:13
سلام دوست جونی. نگران نباش. این آزمایشو همه باید بدن. اینشالاه یه نینی توپول موپول و سالم وناز بدنیا بیاری


ممنونم نسترن جونم
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 21:19
ایشالا که همه چیز ختم به خیره و فقط یه نگرانی جزییه


مرسی ایشالا