آراد نهایت عشق ما

نگرانی ، تشویش ، خوشحالی

1390/7/9 11:36
نویسنده : سحر
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم niniweblog.com

سلام تاج سرمniniweblog.com

الهی مامان فدات شه niniweblog.com

گلکم هفته پیش رفتم پیش خانم دکی(همون موقع که صدای قلبت رو شنیدم) و از خانم دکی در مورد سونوی NT پرسیدم اما خانم دکی گفت اگه ازدواج فامیلی باشه یا سن مادر بالای 35 باشه این سونو تجویز میشه

بعدش من یه کم مردد niniweblog.com بودم و خانم دکی هم واسم سونو رو نوشت

اما نوبت سونو شد واسه 18 خرداد

تو این یه هفته 1000 بار اینترنت رو niniweblog.com زیرو رو کردم و از هر کی میشد میپرسیدم آخه یه کمکیniniweblog.com نگران بودم

تا اینکه دیروز زنگیدم به خانم دکی و باهاش مشورت کردم و ایشون هم گفت تو به این سونو احتیاجی نداری و چون خیلی اصرار داشتی من یه سونو نوشتم واست که تو مرکز سونو انجام بدی چون اونجا دقیق تر هست

وای نمیدونی چقدر خیالم niniweblog.com راحت شد

دیروز عصر با مامانی رفتیم مرکز تصویربرداری جم و من سونو انجام دادم در حین سونو آقای دکی گفت سینگل تا دستیارش تایپ کنه پس فهمیدم 1 دونه ایی واسه همین دردونه ایی

بعدش گفت نرمال که من حدس زدم باید نرمال باشی و 10000 بار خدا رو niniweblog.com شکر کردم

بعدش چند تا چیه دیگه گفت که از درک من خارج بود و

و

در همین بین من پرسیدم آقای دکتر این سونوی NT هست

که آقا دکی برق از سه فازش پرید و گفت مگه سونو NT داشتی و من گفتم آره ، فکر کنم

اما خانم دستیار گفت نه و دوباره نسخه منو چک کرد و گفت نه سونو معمولی بوده

آقای دکی هم گفت نی نی سالمه niniweblog.com و احتیاجی به سونو NT نداری

و من niniweblog.com ذوقیدم

و در آخر آقای دکی گفت واسشون بزنید میل

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

چشمام به حد انفجار گشادniniweblog.com شد نمیدونی چقدر خوشحال شدم

این یعنی شما پسری عزیزکم

وای خیلی خوشحالم ، بازم خدا رو شکر که سالمی این مهمترین چیز واسه niniweblog.com منو احسانه

niniweblog.com

من از آقای دکی پرسیدم که احتمال خطا چقدر ؟؟؟

و آقای دکی گفت تا حالا واسه هرکی تعیین جنسیت کردم خطا نداشته niniweblog.com

الله العلم

اما من تا وقتی پیش خانم دکی خودم نرم و مطمئن نشم به کسی چیزی نمیگم

البته از فروردین که خیلیا اصرار میکردن من حامله ام و من در کمال ناباوری میگفتم نه بابا شوخی تون گرفته همه میگفتن حامله ایی و نی نی هم پسر

حالا نمیدونم تا چه حد درسته

راستی دیشب خاله فاطی niniweblog.comزنگید اونم نوبت دکی داشته و معلوم شده که نی نیش دخمله

امیدوارم هر دوتون niniweblog.com سالم باشید

دوست دارم فینگیلی مامی

منتظرتمniniweblog.com بی صبرانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)