آراد نهایت عشق ما

نی نی من در هفته شانزدهم

1390/7/9 11:37
نویسنده : سحر
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

سلام دردونه niniweblog.comمن

سلام 111 گرمی من

ای جونم

مامان عاشقته

هفته گذشته یه کمی حالم خوب نبود البته 1 روز هم تحمل کردم اما سه شنبه مجبور شدم برم پیش خانم دکی

نوبت خودم 30 خرداد بود

خانم دکی بعد از معاینه بهم اطمینان داد که مشکلی نداری و حال بد من به خاطر استرس بوده

خدا رو شکر که شما سالمی عزیزکم

راستی واسه دومین بار زیباترین صدای زندگیمو شنیدم

مموشک من niniweblog.com

خانم دکی گفت واسه جنسیتت بعدا یه سونو انجام بدم (البته سونو 18 خرداد رو تایید کرد) فقط واسه اطمینان کامل

فقط سالم باش دلبندم

هوارتا بوس

الهی دورت بگردم زودتر یه حرکتی از خودت نشون بده آخه دل مامانی داره ضعف میره

منتظر شیطونیات هستم جیگرم

راستی امروز از پیش مامانی و بابایی برگشتم کلی هواتو دارن خیلی دوست دارن

بابا احسان هم کلی دلش واسمون تنگیده بود

عاشقتم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)