آراد نهایت عشق ما

عشق من

1390/7/9 11:48
نویسنده : سحر
962 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم www.smilehaa.org

عزیز دلم www.smilehaa.org

چهارشنبه 16 / 06 رفتیم کرج و در بدو ورود یه شوک به مامانی وارد شد www.smilehaa.orgکه حسابی ترسیدم

(به خاطر انتن ندادن موبایل)

فرداش هم رفتیم تهران نمایشگاه مادر و کودک اما چیز خاصی نظرم رو جلب نکرد بعدش رفتیم واسه شما پسر قشنگم یه مقدار خرید کردیم (واییییییییییییییی یه لباسای خوشکلی واست گرفتیم که حد نداره)

بعدش هم رفتیم دربند و ناهار خوردیم (خیلی چسبید اخه کلی زغال اخته و لواشک هم خوردم)

جمعه هم عروسی آقا امیر پسر عمه بابا بود که رفتیم و خیلی خوش گذشت

شنبه هم برگشتیم به لونمون

الهی مامان قربونت بره Orkut Scraps - Flowers

یکشنبه هم که شما اصلا تکون نخوردی و ما رو حسابی ترسوندی www.smilehaa.orgآخرش مجبور شدیم بریم بیمارستان و بعد از معاینه خانم دکی بهم گفت با شوشو دعوا کردی www.smilehaa.org

منم گفتم نه واسه چی

گفت به خاطر استرس بچه تکون نمی خوره ، پس احتمالا طی 1 هفته گذشته بهت استرس وارد شده منم یاد ماجرای 4 شنبه شب افتادم و تایید کردم

خانم دکی هم تاکید کرد دیگه بهم استرس نباید وارد بشه به خاطر شما گل پسر

مامان جونی من خیلی مراقبتم عزیزکم

بابا میگه عاشقتهOrkut Scraps - Butterflies

منم حسودی میکنمwww.smilehaa.org اصلا هم شوخی نکردمwww.smilehaa.org

خوب من عاشق احسانمOrkut Scraps - Love اگه میتونستم باباتو کوچولوش میکردم و میذاشتمش تو جیب خودم Peek A Booتا بدون من جایی نرهRoll

وایییییییی که خیلی دوست داریمOrkut Scraps - Butterflies

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)