آراد نهایت عشق ما

آز دیابت

1390/7/9 11:49
نویسنده : سحر
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

سلام تاج سرم love - amour

5شنبه رفتم آز دیابت دادم 1 ساعت هم اونجا بودم بعدشم با یه شربت قند ازم پذیرایی کردن Smile

دیشب با احسان جون رفتیم جواب آز دیابت رو گرفتیم به خاله منا زنگیدم و کلی راهنماییم کرد و بهم اس ام اس داد و دلدریم داد( مرسی منا جونم)

اما یه کمی www.smilehaa.orgنگرانم

احسان جون میگه نگران نباش اگه منم یه قند بخورم قندم میره بالا چه برسه به یه لیوان شربت قند

اما عسلم روند آزمایش اینجوریه حتما حکمتی داره

انشاالله یکشنبه میرم پیش خانم دکی و امیدوارم چیزی نباشه

دعا کن شکلات من

راستی پسرم

الان دیگه حرکاتت خیلی مشخص شده و من جابجایی شکمم رو به طور واضح میبینم و کلی www.smilehaa.orgذوق میکنم

1 شنبه شب نشسته بودم که یه دفعه دیدم چنان ضرباتی به سمت چپ شکمم وارد میکنی که یه لحظه ترسیدم فکر کردم اتفاقی واست افتاده اما بعد از 4 تا ضربه محکم به حدی که شکمم به اندازه 3 الی 4 سانت بالا پایین شد آروم گرفتیRaise The Roof 1

خیلی باحال بود از اون موقع تا حالا منتظرتم که باز از اون ضربه ها بزنی اما مامانو گذاشتی تو خماری

وروجک خودمی

دیروز که با خاله نادیا حرف میزدم کلی ذوق کرده بود آخه واسش یادآوری دوره بارداری خودش شده بود و حرکات نیلا رو یادش اومده بود یه ایده توپ هم بهم داد (ممنونم نادیا جونم)

الهی دورت بگردم خیلی دوست دارم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

راستی میدونستی شما جیگر مامان و باباییییییییییی

Love Letter

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)